Sunday, May 27, 2007

Seminarska naloga ( 5.teden)

Delo poteka v redu, le čas me prehiteva na vseh straneh. Ta teden bom zaključila mentorstvo študentom Dobe pri predmetu Vodenje ljudi. Veliko časa mi je vzelo ocenjevanje seminarskih nalog in tedenskih nalog, a je bila to priložnost, da sem lahko vso delo primerjala z našim predmetom.

Veliko sem se ukvarjala z iskanjem primerne literature tako v fizični in elektronski obliki. Imela sem veliko stika z mladimi iz Zavoda za zaposlovanje, ker smo začenjali nova izobraževanja za ranljive skupine ( Romi, slepi, gluhi itd ). Razmišljala sem, da bi napisala projekt Interreg za mlade in uvedba e-učenja pri vseh predmetih in programih. Pisali smo tudi projekte za mlade v občini - tuji jeziki, računalništvo z ECDL izpitom, hitro branje, slepo tipkanje, svetovanje. V vseh programih bi morali ponujati e-učenje kot kombinacijo standardnemu učenju. Čisto vse mlade zanima računalništvo in to bi morala biti motivacija za uveljavitev e-učenja pri nas.

Pri moji seminarski nalogi bom uporabila zanimive članke E-mesečnika urednice Snežane Kragelj, ki veliko piše o prednostih e-učenja in računalniške pismenosti.

Ankete imam zbrane in naslednji teden se bom posvetila obdelavi, saj me že močno zanimajo rezultati.
Najbolj me zanima, kako so mladi označili sebe, ker vem, da imajo ljudje težave, ko morajo opisovati svoje dobre lastnosti.

Sošolec Boštjan Ledinek je v komentarju dne 23.aprila 2007 na svojem blogu napisal komentar na mojo anketo. Povzela bi njegove misli - prednosti e-učenja so, da lahko delamo od doma, fleksibilnost in učinkovitost sta večji, imamo povratno informacijo od mentorja takoj, mi sami smo bolje motivirani.
Današnji udeleženci e-učenja so ambiciozni, razgledani, samozavestni, avanturistični, IKT pismeni in radovedni. S časom pa bodo ljudje pridobili na času, zanimal jih bo fleksibilen urnik, manj logistike in s tem manjši stroški in to bo motivacija za e-učenje.
Sodobno e-gradivo bo temeljilo na video-konferencah, Second worldu, učenju ob gledanju TV in igranju iger itd. V okviru našega programa PUM (projektno učenje za mlajše odrasle), za srednješolce, ki niso končali srednjih šol in s tem postali "osipniki" zelo veliko delamo na računalniških programih -KEYPAL -potrfolio, kjer vsak napiše svoje kompetence in življenjsko zgodbo.
Prepričana sem, da bo e-učenje mlado generacijo "potegnilo", na nas pa je, da sistem pravilno nastavimo in medijsko oglašujemo.
V torek in sredo odhajam v Portorož na Konferenco o izobraževanju odraslih v Sloveniji. Me zanima, če bo kaj govora o e-učenju. Bom povedala naprej, če bo kaj zanimivega. Slovenija bo v letu 2008 predsedujoča država EU in predvideva se konferenca pri nas. Mogoče bi lahko iz našega učenja predstavili primer dobre prakse ? Kdo ve ? Bodite lepo, Vesna

No comments: