Naslov moje seminarske naloge je "E-učenje in brezposelnost"
V sodobnem svetu si življenja brez računalnika ne moremo več predstavljati. Kako pa je računalniško znanje in predvsem motivacija z aizobraževanje prisotna pri brezposlenih osebah ?
S projektom ROBO smo lahko pogledali pod to "tančico", saj smo v njem izobrazili 805 udeležencev različnih starosti, izobrazbe in različnimi izkušnjami z računalnikom.
Imeli smo možnost pogledati, kako se ljudje odzivajo na ponujeno e-učenje, saj je vseh 805 ljudi dobilo možnost dostopa do e-vsebin in do gesla za uporabo vsebin.
V moji seminarski nalogi bom govorila o razvoju e-učenju v Sloveniji in ga primerjala po svetu, najbolj pa se bom osredotočila na projekt ROBO in na naslednja vprašanja:
- kakšne vrste e-učenja obstajajo
- prednosti in slabosti e-učenja
- kako različne vrste ljudi sprejemajo tovrstno učenje
- cilji projekta ROBO
- kako je izobraževanje potekalo
- doseženi rezultati
- kaj bi lajhko v sistemu spremenili
- mnenje uporabnikov sistema
Za primerjavo rezultatov bom uporabila deduktivno in induktivno metodo, metodo analize in sinteze ter ostale metode.
Raziskala in primerjala bom prednosti in slabosti e-učenja. Med prednosti spadajo:
- učenje neodvisno od kraja in časa
- učenje ceneje
- doseganje boljših rezultatov
- učenje ob stalni pomoči mentorjev
- stik s sošolci
- aktivno sodelovanje v učnem procesu
- hitrost učenja lahko prilagajaš sebi
- individualno učenje po svoji h zmožnostih
Predstavila bom različne načine e-učenja, nato pa predstavila praktičen primer uporabe e-učenja v projektu ROBO. Razložila bom splošne in specifične cilje, izobraževalne module, ter vključevanje oseb v e-učenje.
Razložila bom sistem delitve v skupine in izvedbe e-učenja v projektu ROBO. Nato seldijo cilji in dosežki e-učenja. Zanimalo me bo zadovoljstvo vključenih oseb - izvedena ANKETA. Zadovoljstvo se nanaša na predavatelje, mediatorje, predavalnico, dostopnost platorme, preglednost in strokovnost e-vsebin, enostavnost uporabe in prijaznost do uporabnika.
Analizirala bom čas, ki ga je udeleženec preživel na e-aplikaciji v štirih različnih skupinah (cca. 3 oseb ), katere vsebine se je učil.
Na koncu me bodo zanimali doseženi rezulatati ( koliko udeležencev je dobilo potrdilo o IKT pismenosti za odrasle in koliko za ECDL certifikat ) in najpomembnejše vprašanje, ali jim je izobraževanje izboljšalo možnosti za pridobitev službe.
Koristne povezave:
www.checkpoint-elearning.de/article/2996.html
www.e-izobrazevanje.com/izdaja_04.php
www.lums-eucenje.si
www.ecdl.si
www.spletna-akademija.com
Anketa: klasična
V anketi bom spraševala o tem, kje so imeli izobraževanje ( izvedeno na stirih lokacijah - Murska Sobota, Lendava, Ljutomer, Gornja Radgona ), katero izobraževanje so končali, kdo je bil predavatelj in mediator, kako so bili zadovoljni s predavateljem, mediatorjem, učilnico, informativnimi delavnicami in testiranjem, e-učenjem, izvedenim izobraževanjem, učnimi materiali, Zavodom za zaposlovanje, komentarji.
Dodala bom še čas, ki so ga preživeli na e-učenju in vsebine, ki so se jih učili na e-spletni aplikaciji.
Pozdravi, Vesna
Saturday, April 21, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Vesna, predvidevam, da je kratka anketa le izhodišče za vaša razmišljanja in da boste potem naredili nekoliko globljo, kvantitativno raziskavo? Kvalitativni in kvantitativne metode je namreč potrebno kombinirati.
Pri pisanju strokovnih in znanstvenih besedil se izogibajmo poetičnega in marketinškega jezika.
V sodobnem svetu... ta stavek sodi v kolumno dnevnega časopisa, ne pa v seminarsko nalogo. Tudi retoričnih vprašanj ne postavljamo v besedila. Pogledali pod tančnico... tudi ni umestno.
Omenjate projekt ROBO – kaj je to? Povejte.
Pri opredelitvi področja povejte, katero področje boste proučevali – v vašem primeru e-učenje? kaj je e-učenje, kako je razširjeno... seveda vse podkrepite s podatki in viri. Omenjate svet in SLO. Podatki?!
Če boste raziskali prednosti e-učenja (saj to naj bi bil cilj naloge, ali ne?), zakaj potem navajate te prednosti?
Naloga na MAG/DR mora biti raziskovalna, kar pomeni, da predstavitev projekta ROBO ne more biti empirični del naloge, razen če ne boste udeležencev anketirana in rezultate potem prikazala v naloge. Predstavitev projekta je le uvod v raziskavo. Omenjate, da boste ocenili zadovoljstvo udeležencev. Iz ciljev izhaja, da boste proučevali čisto druge stvari. Zakaj boste npr. proučevali cilje projekta ROBO?
Vesna, še kar nekaj dela se čaka. Sledite navodilom za pripravo dispozicije.
Spoštovana mentorica,
Zahvaljujem se vam za vaš komentar. Zavedam se, kaj pomeni znanstveno delo in mojo napoved za seminarsko sem res zastavila marketinško in jo hotela povedati na zanimiv način.
Vem, da me čaka veliko dela, poskusola bom pridobiti tudi izkušnje drugih, ki so sodelovali v tem projektu v Sloveniji.
Nalogo si moram zastaviti bolj pregledno in sistematično.
Lepi pozdravi, Vesna
Post a Comment