Spoštovani vsi skupaj,
Zopet sem med vami, čeprav zelo rada pišem, sem imela bolj "mračne dni", zato se bom sedaj bolj potrudila in intenzivno delala.
Moram vas vse pohvaliti, ker ste se res zelo potrudili in izdelali zelo zanimive in poučne bloge.
Ravno sedaj sem mentorica pri predmetu Vodenje in ravnanje z ljudmi na Dobi Maribor in lahko primerjam in se učim še boljše internet komunikacije. Priznati moram, da je tukaj vse bolj profesionalno, res dobro vodeno in izvedeno.
1. komentar na MOJČIN BLOG - "Blogi kot poslovna priložnost"
Sprehodila sem se po blogovski sceni in tudi jaz sem tukaj "živela v mračnem srednjem veku". Sem že slišala za ta izraz, ampak še nobenega nisem prebrala. Me je kar "notri potegnilo" in sem začela brati, brati, dokler se nisem zavedla, da bo potrebno še kaj narediti in pokomentirati.
Z gotovostjo lahko rečem, da so blogi poslovne priložnosti, a za to potrebuješ "pogoje" -vešč moraš biti dobrega in zanimivega pisanja in zraven priložiti zanimive fotografije ( stran mora biti privlačna, kreativna in zanimiva ). Če si že znana osebnost, si z blogom "vzdržuješ image", denimo kot Manca Košir , ki je znana slovenska pisateljica kolumen in jo ljudje zelo berejo.
Novopečene estraden zvezdice pa tako-tako, nekatere si zaradi mladosti še utirajo slog in stil pisanja in se bolj poslužujejo fotografij, ki skoraj ne rabijo teksta ( pa res ni to moja ženska žlehtnoba ).
So tudi zvezdniki-športniki, ki pišejo zanimive bloge, ker opisujejo svoja doživetja, potovanja, tekme, kar njihove "fene" zanima. Različni ljudje, različni interesi in potem si "svoje najdeš".
Za posamezno podjetje pa mislim, da je res dodana vrednost, če ima dobrega pisatelja, ki zna narediti stvar zanimivo zapakirati v razne zgodbe, nagradne igre, kvize itd. Moja prijateljica, ki se ukvarja z izdelki iz buč, bo naredila "Bučno deželo", kjer bodo ogledi za otroke, izdelovanje iz buč, risanje buč, izdelki iz buč - sladoledi, marmelade, suho sadje, žganje,.. Če bo pravilno komunicirala z javnostmi in ustvarjala zgodbe, bo zanimiva tako za osnovnošolce kot za resne raziskovalce. To se mi zdi poslovna priložnost.
Najbolj fascinantna pa se mi je zdela pri blogih Delov blog Ferija Lainška "E-junak našega časa". Ferija osebno poznam in se mi zdi res moderen in zanimiv, saj si je izmislil novo tržno nišo - ustvarjanje E-knjige z bralci. Že sedaj si ustvarja publiko in to "novega sveta", saj je tematika: internet, moderni svet, kuga 21.stoletja, virtualni prijatelji, on-ona v virtualnem in resničnem svetu ( zamenjava), pionirji prihodnosti, ki hočejo biti srečni in si srečo gradijo v neresničnem, virtualnem svetu.
Preberite si stran in boste videli, koliko ljudi sodeluje pri tem. Sem vam zbudila interes ? Delov blog: e-junak našega časa.
Draga piše kolumne o knjigah, ki jih prebere in priporoča drugim, deli mnenja, res zanimivo ( Knjiga je dialog ).
Na svetu je 9 mio blogov, vsak dan jih nastane 40.000. Torej resnično so poslovna priložnost.
Pozdravi, Vesna
Saturday, April 21, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment